تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 27 آذر 98
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

وضعیت الودگی هوا در استان های تهران و البرز به وضعیت اضطراری درامده است و ابر تشکیل شده توسط آلودگی در سطح شهر نیز دیده میشود که موجب نگرانی بسیاری از مردم شده و آثار مخربی را در بر داشته است.

طرح زوج و فرد از درب منزل تنها راه کار دولت برای کاهش آلودگی هوا بوده است که بدون شک این روش منسوخ شده و تاثیری بر روند آلودگی هوا نخواهد داشت.

متاسفانه طرح زوج و فرد نیز خرید و فروش میشود که عملا نشانگر ناکارامد بودن این طرح میباشد. تعطیلی مدارس فردا

مسئولان مربوط صرفا چشم انتظار باد و باران هستند که متاسفانه در روزهای اخیر خبری از این باد و باران هم نبوده و آلودگی هوا تشدید شده است.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) چهارشنبه 27 آذر 98

دو روزگذشته یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه مدارس بسیاری از استان های کشورمان از جمله تهران و البرز تعطیل شدند که با تداوم آلودگی هوا در روز چهارشنبه نیز همه مقاطع مدارس البرز تعطیل شد

توافق آمریکا و چین برای مبادلات اقتصادی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس البرز در تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی مقطع ابتدایی بجز بخش آسارا و شهرستان طالقان روز چهار شنبه ۲۶ آذرماه تعطیل است.

با اینکه امروز سه شنبه کمی بارش باران را در استان البرز داشتیم اما این مقدار باران نتوانست که آلودگی هوا را بکاهد و در حال حاضر اوضاع هوای استان البرز به شدت آلوده است.

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج)

تعطیلی مدارس تهران و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 27 آذر 98

روز سه شنبه 26 آذر در حالی هوای استانهای تهران و البرز به حد وضعیت قرمز رسیده بود و حتی در 10 متری دید افراد کاملا از بین میرفت و مه ای از آلودگی سطح زمین را فرا گرفته بود در نهایت مدارس تعطیل شد.

آلودگی به شدت در حال افزایش است و متاسفانه خبری از باد و باران نمیباشد و این باعث شد که روز به روز وضعیت تنفسی مردم با مشکل رو به رو شود.

در حال حاضر حاضر نیز هنوز خبری از باد و باران نیست با اینکه پیشبینی شده که فردا بارندگی باشد اما هیچ خبری از این بارندگی نبوده و مردم همچنان در خانه باید خود را حبس کنند.

تهران و البرز در روزهای بسیار آلوده ای به سر می برند و امیدواریم که هرچه زود خداوند رحمتش را شامل مردم ایران کند و در همه شهرها بارش باران را شاهد باشیم.

13 هزار تهرانی مشکل تنفسی پیدا کرده اند

رئیس سازمان اورژانس کشور از مراجعه ۱۲ هزار و ۸۳۸ نفر به مراکز پیش‌ بیمارستانی و بیمارستانی بر اثر افزایش غلظت آلایندگی‌ هوا خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان اورژانس، پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت مراجعان بیماران تنفسی و قلبی به دلیل آلودگی هوا به مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی اظهار داشت: از سوم تا هشتم آذر ماه، ۱۲ هزار و ۸۳۸ نفر با توجه به بالا رفتن غلظت آلایندگی‌های هوا به مراکز پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و هفت هزار و ۷۳۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات قلبی بوده‌اند.

آخرین خبرها از تعطیلی مدارس تهران و البرز چهارشنبه 27 آذر 98

وضعیت پیشبینی هوا تهران و البرز در روز های آینده

چهارشنبه 27 آذر : بارندگی

پنجشنبه 28 آذر : آفتابی

جمعه 29 آذر : آفتابی

شنبه 30 آذر : آفتابی

یکشنبه 1 دی : آفتابی

دوشنبه 2 دی : آفتابی

سه شنبه 3 دی : آفتابی

چهارشنبه 4 دی : آفتابی

با توجه به پیش بینی آب و هوای روزهای آینده در تهران و البرز پس باید شاهد آلودگی های بسیار زیادی باشیم. خدا به مردم رحم کند.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: